Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 3
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 3 sie 2018, o 07:34 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 681
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Tak to wygląda. Tylko radio jeszcze nie jest do końca wciśnięte bo nie wszystko podłączyłem. Mam wersję audio premium czyli ze wzmacniaczem. Dlatego podłączyłem pod kostki iso sygnał z wyjścia na wzmacniacz. Do tego trzeba podłączyć sterowanie anteną żeby wzbudzić wzmacniacz. Inaczej dźwięku nie będzie.
Poza tym z klimą okazuje się że z jakiegoś powodu się nie odpala. W sensie działa ale dzisiaj rano strasznie długo musiałem czekać żeby się włączyła. To jest teraz najgorsze znaleźć powód..... już bym wolał żeby była nieszczelna....


Załączniki:
IMG_20180803_082301135_HDR.jpg
IMG_20180803_082301135_HDR.jpg [ 561.96 KiB | Przeglądane 206 razy ]
IMG_20180803_082539421_HDR.jpg
IMG_20180803_082539421_HDR.jpg [ 378.49 KiB | Przeglądane 206 razy ]
IMG_20180803_082606886_HDR.jpg
IMG_20180803_082606886_HDR.jpg [ 537.46 KiB | Przeglądane 206 razy ]

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 3 sie 2018, o 08:01 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 980
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Szacun za całokształt, miło popatrzeć jak ktoś coś swoimi "hendami" potrafi zrobić sam i do tego efekt uzyskać ładny.

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...HP... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 3 sie 2018, o 10:31 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 681
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Dzięki. Igły dla kolekcjonera z tego nie zrobię. Ale na pewno auto dostało drugie życie w ostatniej chwili. Jak nie będzie foszaste to długo je potrzymam i jest szansa że wyprowadzę wszystkie peirdoły na prostą. A jest tego masę. Połamane, uszkodzone, nie działające pierdoły. Wkurzają. Zobaczymy. Muszę to ułożyć jakąś hierarchią ważności no i jeszcze odpocząć bo od dwóch tygodni dzień w dzień od pracy do nocy robię :) trzeba zwolnić.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 3 sie 2018, o 16:46 
Sierżant

Dołączył(a): 15 lut 2017, o 17:44
Posty: 317
Lokalizacja: Poznań
Model SAABa: 93 Linear kombi
Ładnie się wkomponowało. Będziesz dodawał moduł do sterowania z kierownicy? Czytałem wcześniej, że też wymaga ożywienia...

Jak u Ciebie z widocznością ekranu przy dużym nasłonecznieniu?

Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka

-------------------------
Radek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 3 sie 2018, o 22:29 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 681
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Jak słońce wali konkretnie na ekran to jest słabo ale w miarę widać i da się obsługiwać. Odnośnie multi to wydaje się to być proste. Nie potrzebny żaden konwerter - taką przynajmniej mam nadzieję. Kierownica jest zwykłą drabinką rezystorową. To dopiero SID robi z tym jakieś cuda na kiju i puszcza na radio cyfrowo po CAN`ie. A ja chcę wyjść od razu ze zwijacza sygnałem na radio. A radio na andku ma aplikację do "przypisywania" funkcji do dowolnych sygnałów/przycisków.Tylko zwijacz muszę kupić/naprawić bo ma przerwę :) powoli dojdę do tego :) na razie zamontowałem dwie kamery. Cofania i rejestrator przedni. Były w zestawie. Jutro wyjazd z przyczepą campingową. Zobaczymy czy da radę :D

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 4 sie 2018, o 09:56 
Sierżant

Dołączył(a): 13 kwi 2013, o 20:15
Posty: 334
Model SAABa: 9-5
marek230482 napisał(a):
Dlatego podłączyłem pod kostki iso sygnał z wyjścia na wzmacniacz. Do tego trzeba podłączyć sterowanie anteną żeby wzbudzić wzmacniacz. Inaczej dźwięku nie będzie.


Tylko tyle trzeba zrobić, aby podłączyć taki bajer i żeby to działało z "wyposażeniem" audio w Saab 9-5? Zawsze myślałem, że jest to bardziej skomplikowane. Co takie radio musi bezwzględnie "mieć", aby działało w Saab 9-5? Proszę daj znać, jak uda Ci się połączyć to wszystko z przyciskami na kierownicy...

-------------------------
Saab 9-5 2.3t 260KM/400NM MY98


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 4 sie 2018, o 19:18 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 681
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Wszystko jest do wyczytania na forach. Kto szuka, nie błądzi 8-) zapamiętaj :lol:
Podpięcie radia opisałem wyżej. Podłączysz każde z wyjściem na wzmacniacz. Multi się zajmę jak znajdę czas.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 5 sie 2018, o 21:56 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 681
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Dzisiaj miałem cały dzień dla siebie i auta :D Nie często taka pula czasu się trafia więc nie wybrzydzałem nawet pomimo lejącego się żaru z nieba :) postanowiłem ogarnąć oborę w środku. Wszystko wyczyszczone, wyprane i zaimpregnowane. Jest wreszcie czysto i pachnie świeżą skórą (gliptone). Poza tym zmieniłem olej i przy okazji zamontowałem czujnik ciśnienia oleju. Uspokoiłem się co do kondycji silnika (chyba). Olej po rozgrzaniu trzyma 1.3-1.4bar. Bez względu na traktowanie poniżej nie spada. To chyba dobrze?
Można powiedzieć, że zaczynam jeździć jak człowiek :D

Poświęciłem też trochę czasu na radio. Myślałem że będzie łatwiej :P a było jak zwykle :) nie mogę znaleźć ani nie wiem skąd wziąć tą aplikację do sterowania multifunkcji. W instrukcji jest a w realu nie mogę znaleźć (ehhhh te chińskie bez sensowne instrukcje). Chyba że ta funkcja uaktywnia się dopiero po poprawnym podłączeniu kabli. Ale tu też drapię się po głowie co do czego podłączyć. Mam w radiu Key1 i Key2. W instrukcji coś pindolą że pod jedną mam podłączyć + a pod drugie -. Ale to jest bez sensu bo przecież nie tak działa multifunkcja. W niej nie ma "plusa". Chyba muszę spożyć więcej piwa w towarzystwie wujka google....

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 6 sie 2018, o 10:32 
Młodszy Chorąży

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:20
Posty: 439
Lokalizacja: Kwidzyn
Model SAABa: 9-5
marek230482 napisał(a):
Odnośnie multi to wydaje się to być proste. Nie potrzebny żaden konwerter - taką przynajmniej mam nadzieję. Kierownica jest zwykłą drabinką rezystorową. To dopiero SID robi z tym jakieś cuda na kiju i puszcza na radio cyfrowo po CAN`ie. A ja chcę wyjść od razu ze zwijacza sygnałem na radio. A radio na andku ma aplikację do "przypisywania" funkcji do dowolnych sygnałów/przycisków.Tylko zwijacz muszę kupić/naprawić bo ma przerwę :)
Klakson ci działa? Bo klaksonem też SID steruje. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 6 sie 2018, o 11:08 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 25 cze 2016, o 21:45
Posty: 119
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Model SAABa: 9-5 OG
Będzie chyba mój ulubiony temat o 9-5, bo robisz sam i fajnie opisujesz :D

-------------------------
Kto mieszka z kobietą, ten się w cyrku nie śmieje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 6 sie 2018, o 12:00 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 681
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Z tą multi to tak. Miałem nie działającą i w ogóle air bag po gałach walił. Naprawiłem taśmę i skasowałem air bag. Niestety multi i klakson dalej nie działały. Już nawet drugie przyciski skołowałem ale lipa. W tym czasie wymontowałem ori radio i wrzuciłem 2DIN. Dopiero wczoraj rozkminiłem dlaczego multi nie działa. Był przerwany jeszcze obwód w drugim miejscu. No więc też to naprawiłem i teraz klakson działa ale czy mulit to nie wiem. Raczej tak bo sprawdzałem rezystancję i zmienia się wraz z naciskaniem guzików.
Ale to nie zmienia postaci rzeczy że nie wiem jak podłączyć ją teraz do radia 2DIN. To znaczy wiem że nie mogę brać sygnału z sida/kostki ISO (czyli cyfrowego) tylko analogowy od razu z taśmy. Nie wiem tylko jak go podłączyć do radia bo mam tam dwa kable Key1 i Key2. W instrukcji jest napisane (albo krzywo przez chińczyka napisane), ze pod dowolny podłączam + a pod drugi GND. Ale przecież na multi idzie tylko masa. Więc stanąłem w martwym punkcie. Na dodatek nie mogę znaleźć w radiu aplikacji do programowania przycisków. I też nie wiem czy nie umiem znaleźć czy ona się uaktywnia po poprawnym podłączeniu multi. Ale tu się koło zamyka bo nie wiem jak :)
Murzyn napisał(a):
Będzie chyba mój ulubiony temat o 9-5, bo robisz sam i fajnie opisujesz :D

Dzięki :)

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 7 sie 2018, o 10:27 
Młodszy Chorąży

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:20
Posty: 439
Lokalizacja: Kwidzyn
Model SAABa: 9-5
I guziczki na kierownicy (to chyba nazywasz "multi") i klakson jest obsługiwane przez dwa przewody. Jednym idzie zasilanie z SIDa (przez rezystor) na drugim mierzy on napięcie masa. Przyciskając guziki zmieniasz rezystancje i w efekcie napięcie. Obawiam się, że może być kłopot z podłączeniem, bo radio pewnie też chce swoje napięcie podać i całość będzie wariować.

Na tym schemacie tego nie ma, ale klakson zwiera oba przewody.


Załączniki:
steering wheel buttons.PNG
steering wheel buttons.PNG [ 20.56 KiB | Przeglądane 168 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 7 sie 2018, o 12:27 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 681
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Tak, dokładnie o to mi chodzi. I właśnie wiem że to tak działa. Problem polega na tym że nie do końca rozumiem jak mam podłączyć radio. Napisane jest że + z kiery do Key1 lub Key2 a GND do drugiego które zostanie (czyli też obojętne do którego). A sprawdzałem już wszystkie konfiguracje. Podłączałem pojedynczo kabelki, razem, na przemian. Nawet jeden do masy auta i też zmieniałem stronami. A nawet odpiąłem w ogóle zwijacz i do samych przycisków. Nic nie działa. Tak jakby w radiu coś było zepsute? Nie wiem.... Znalazłem już tą funkcję uczenia ale nie widzi sygnałów z kierownicy. Nie mam już pojęcia. A jak to z chińczykiem - nic się nie dowiesz :) może dzisiaj jeszcze się pobawię ale mnie to już wkurza. Spróbuję jeszcze podłączyć się pod syygnał CAN`owski z wtyczki ISO, może to radio uczy się CAN`a a nie rezystancji. Tracę cierpliwość :)

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 7 sie 2018, o 12:36 
Młodszy Chorąży

Dołączył(a): 27 cze 2015, o 10:20
Posty: 439
Lokalizacja: Kwidzyn
Model SAABa: 9-5
Na odczytanie info z CAN bym nie liczył. ;)
Radio podaje jakieś napięcie na Key1 albo Key2?
Radio reaguje kiedy do jego wyjść podłączasz jakiś rezystor albo je zwierasz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 7 sie 2018, o 12:47 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 681
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Właśnie o tym samym dzisiaj rano w drodze do pracy myślałem :) i sprawdzę to wieczorem.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 7 sie 2018, o 17:03 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 681
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Sprawdziłem. I w zasadzie nie wiem jeszcze więcej :D
obu przewodów w radiu wychodzi +3,6V. Radio nie reaguje na totalnie nic. Czy je zewrę, czy zmasuję. Nic się nie dzieje..... Albo ja to coś źle obsługuję....

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 11 sie 2018, o 19:28 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 681
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Minęło trochę czasu smile zrobiłem parę roszad w priorytetach, zająłem się spryskiwaczami i wycieraczkami (oprócz przedniej szyby nic nie działało). Wydawało się to proste ale jednak pochłonęło mi mnóstwo godzin. Kilka długich wieczorów i cała sobota.
Ale teraz wszystko jest jak nowe laughing
- regeneracja i naprawa napędów wycieraczek reflektorów - wreszcie działają. Silniczek rozebrany i wymyty a nieszczęsną płytkę rezystancyjną wywaliłem. Teraz kręcą jak dzikie smile
https://www.youtube.com/watch?v=yjE3Enr ... e=youtu.be
- nowy silnik spryskiwaczy reflektorów i tylnej szyby
- naprawa przewodów spryskiwaczy reflektorów. Trzeba było połączyć "tu i tam" i w jednym miejscu wymienić.
- naprawa i czyszczenie spryskiwacza tylnej szyby. Trzeba było uszczelnić połączenia przy silniku i udrożnić układ)
- wymiana tylnej wycieraczki. Postanowiłem nie kupować oryginału tylko "dostosować" ramię do zwykłych uniwersalnych wycieraczek. Mała modyfikacja i udało się. Teraz mogę sobie je zmieniać tak jak przednie co parę miesięcy na nowe.
Jestem przeszczęśliwy że wreszcie to wszystko działa jak trzeba smile
Po tej operacji mogę wreszcie założyć obudowę/wygłuszenie klapy. Nie robiłem tego bo wiedziałem, że mnie czeka jeszcze sporo walki. Teraz temat klapy byłby zamknięty gdyby nie..... nie działające lampki angry teraz się zorientowałem że one się w ogóle nie włączają. Ani w klapie ani w podsufitce nad bagażnikiem. Przejście między lampkami w podsufitce i klapie jest. Tak więc problem jest gdzieś głębiej...... masakra.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 12 sie 2018, o 18:46 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 681
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Nie dawały mi żyć te lampki :D znowu się żonie naraziłem poświęcając kolejne godziny na auto :) przy pomocy WIS`a namierzyłem winny czujnik w zamku klapy. Niewymienialny - super. Zamiast szukać zamka i "czekać" wybrałem się do warsztatu i z tuningowałem zamek. Mała operacja kątówką, trochę wiercenia, stycznik ze starej pralki, nieco epoksydu i skręcamy nowy czujnik :)
Działa. Wreszcie lampki się zapalają a ja będę mógł spokojnie zasnąć :D


Załączniki:
IMG_20180812_171657272.jpg
IMG_20180812_171657272.jpg [ 219.1 KiB | Przeglądane 101 razy ]

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 16 sie 2018, o 20:45 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 681
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Dzisiaj próba przebiegła pozytywnie. Jutro rano wyjazd :D


Załączniki:
IMG_20180816_201305257.jpg
IMG_20180816_201305257.jpg [ 259.28 KiB | Przeglądane 62 razy ]
IMG_20180816_201331288_HDR.jpg
IMG_20180816_201331288_HDR.jpg [ 419.75 KiB | Przeglądane 62 razy ]
IMG_20180816_201357504.jpg
IMG_20180816_201357504.jpg [ 250.23 KiB | Przeglądane 62 razy ]

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 2,3T 250KM - do odgruzowania
PostNapisane: 16 sie 2018, o 22:18 
Sierżant

Dołączył(a): 15 lut 2017, o 17:44
Posty: 317
Lokalizacja: Poznań
Model SAABa: 93 Linear kombi
Kurde, ale skład. Przyczepa większa od Forda Transita :-) Miłego wypoczynku :-)

Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka

-------------------------
Radek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL