Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 2 z 2
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2 [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Saab 9-3 b205e  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 b205e
PostNapisane: 25 sie 2018, o 08:01 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1160
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Taki filtr wytrzymuje spokojnie 50000km, tylko musi być puszką do dołu viewtopic.php?f=56&t=5700&start=80

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 b205e
PostNapisane: 25 sie 2018, o 12:59 

Dołączył(a): 19 lut 2016, o 15:54
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrowiec Św
Model SAABa: 9-3 OG
DSZ- napisał(a):
Taki filtr wytrzymuje spokojnie 50000km, tylko musi być puszką do dołu viewtopic.php?f=56&t=5700&start=80
Mój filtr był w podobnym stanie do twojego, z zapisków poprzedniego właściciela reduktor ma 5 lat czyli około 50kkm i podejrzewam że filtry też. Tylko że reduktor w środku był czysty, zero szlamu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 b205e
PostNapisane: 15 wrz 2018, o 11:22 

Dołączył(a): 19 lut 2016, o 15:54
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrowiec Św
Model SAABa: 9-3 OG
Trochę czasu minęło, trochę kilometrów się przejechało. Podwozie i hamulce z tyłu ogarnięte, ale ze spalaniem gazu walka trwa nadal.
Po wymianie filtrów fazy lotnej i gazowej spalanie około 21 litrów. Byłem u gazownika, wyregulował, twierdził że była za duża dawka i za duże ciśnienie. Zrobiliśmy trochę testów i widać poprawę. Nie wywala CE i do 6100rpm ładnie ciągnie na gazie. Spalanie niestety nadal kosmos. Trzy tankowania wyszło między 17-18l przy w miarę spokojnej jeździe w cyklu mieszanym. Dla porównania na pb przy ciężkiej nodze komp pokazał 12,1l.
Wczoraj wytargałem kolektor ssący i się okazało , że przewody od wtryskiwaczy lpg do kolektora były tak sparciałe ze rozsypały mi się w rękach, a jednocześnie tak twarde, że swobodnie można było obracać przewodem na wtryskiwaczu i na nyplu w kolektorze.
Wtryskiwacze mam barracudy 115, zastanawiam się żeby przy okazji ich wymienić na coś wydajniejszego. macie jakieś propozycje???? Reduktor też przy okazji planuję wymienić na KME gold.
Zastanawiam się także nad wtryskami benzynowymi, nie mogę znaleźć nigdzie jaką mają wydajność i czy ogarną planowane 250KM
Załącznik:
IMG_20180915_003652_HHT.jpg
IMG_20180915_003652_HHT.jpg [ 585.99 KiB | Przeglądane 81 razy ]
Załącznik:
IMG_20180915_003538.jpg
IMG_20180915_003538.jpg [ 785.41 KiB | Przeglądane 81 razy ]


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 b205e
PostNapisane: 16 wrz 2018, o 16:02 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4213
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Wtryski benzynowe mają 360ccm i spokojnie zrobią 250KM.
Golda nie kupuj, nie wyrobi termicznie i będzie się pompować w cutoffie.
Wtryski gazowe możesz kupić barracudy 130 lub yeti plus.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 b205e
PostNapisane: 16 wrz 2018, o 16:53 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 19 lis 2017, o 10:39
Posty: 143
Lokalizacja: Słupsk
Model SAABa: 9-5 Aero 2.3 2002
kme extrim powinien obrobić 250hp

-------------------------
"Nic nie zastąpi doładowania, chyba, że większe doładowanie" - gicy vel dexter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 b205e
PostNapisane: wczoraj, o 08:20 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 726
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Nie zwykły gold tylko GT. I taki z palcem w "D" to obrobi. Ale jak masz nadmiar funduszy to oczywiście extrim będzie miał większy zapas.
U mnie przy 250KM gold GT chodzi na minimalnym ciśnieniu i obrabia przy ektremalnym traktowaniu na totalnym luzie. Zjeździłem już mnóstwo kilometrów z laptopem. Ale jest wiele rzeczy które można zepsuć przy montażu tak że nawet extrim będzie się męczył :)

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 b205e
PostNapisane: wczoraj, o 10:33 

Dołączył(a): 19 lut 2016, o 15:54
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrowiec Św
Model SAABa: 9-3 OG
Nadmiaru funduszy to raczej nigdy nie będzie [emoji3]. Czekam na części żeby to wszystko do kupy poskładać. Jutro powinna przyjąć uszczelka kolektora, oring przepustnicy i nowe węże do gazu. Przy okazji przeszlifowałem zadziory we wnętrzu kolektora.
Założyłem też OCT tylko czekam na ten kruciec (trójnik) do odmy od pokrywy zaworów bo był ułamany i olejem smarkało na listwę wtryskową.

Levis wspomniał o barakudach 130, ale z tego co czytałem to one są tylko do 50KM.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 b205e
PostNapisane: wczoraj, o 15:02 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1160
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
U mnie barakudy dają radę przy okolicy 300KM...wykręca się dysze z nich.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 b205e
PostNapisane: wczoraj, o 18:15 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1269
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
ciupek napisał(a):
Nadmiaru funduszy to raczej nigdy nie będzie [emoji3]. Czekam na części żeby to wszystko do kupy poskładać. Jutro powinna przyjąć uszczelka kolektora, oring przepustnicy i nowe węże do gazu. Przy okazji przeszlifowałem zadziory we wnętrzu kolektora.
Założyłem też OCT tylko czekam na ten kruciec (trójnik) do odmy od pokrywy zaworów bo był ułamany i olejem smarkało na listwę wtryskową.

Levis wspomniał o barakudach 130, ale z tego co czytałem to one są tylko do 50KM.
Podejrzewam że tu chodzi o 50 KM na cylinder ;-)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 b205e
PostNapisane: wczoraj, o 20:42 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 726
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Ale to i tak mało - 4x50 ni jak nie da 250 :D

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM MY`00
... kiwi off-road 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 b205e
PostNapisane: wczoraj, o 21:23 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1160
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
W turbo wydajność jest trochę większa niż w wolnossaku.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Honda CBR 900RR sc33
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 b205e
PostNapisane: wczoraj, o 23:35 

Dołączył(a): 19 lut 2016, o 15:54
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrowiec Św
Model SAABa: 9-3 OG
No właśnie się zastanawiałem bo 4x50 no jak nie wyjdzie 250KM ale Wy macie większe doświadczenie. Tak czy siak najpierw moc trzeba ogarnąć na benzynie. I tu znowu nasuwa się wiele pytań: zostawić moje seryjne turbo czy pakować td04? Jeśli większe to czy warto pakować się w aliexpress np http://s.aliexpress.com/bUriEVz6?fromSns=Copy to Clipboard albo Up TD04HL-15T TD04HL Turbo Ładowarka 49189-01800 9172180 do Saab 9-3 9-5 2.3 dla Aero Turbolader B235R B205R B235L 2.0L
albo Up TD04HL-15T TD04HL Turbo Ładowarka 49189-01800 9172180 do Saab 9-3 9-5 2.3 dla Aero Turbolader B235R B205R B235L 2.0L
http://s.aliexpress.com/eMNZnE7B?fromSns=Copy to Clipboard czy lepiej szukać i nas?
I drugie pytanko: czy orientuje się się czy w okolicy Kielc ktoś pożądanie program ogarnie czy liczyć jakimś cudem na wolny termin u Coobcia albo kogoś innego w Warszawce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Saab 9-3 b205e
PostNapisane: 31 minut temu 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1269
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Nie kupuj chińskich turbin, bo zapłacisz dwa razy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL