Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 2
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 11 gru 2018, o 20:12 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 600
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Sprzedam zaciski jak w tytule
https://www.olx.pl/oferta/zaciski-314mm ... xPB2V.html

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 12 gru 2018, o 12:54 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1308
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Jestem na etapie szukania auta...jak pierwsze znajdę 95 polift a nie terenówkę to się odzywam (pisze żeby nie zginęło)

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 11 lut 2019, o 19:26 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 600
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Drugi set po piaskowaniu.
https://www.olx.pl/oferta/zaciski-314mm ... xPB2V.html

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 14 lut 2019, o 02:51 

Dołączył(a): 7 lis 2015, o 17:46
Posty: 39
Model SAABa: 9-5 Paskuda
Czy do 9-5 Polifta/Paskudy zaciski pasują do piast bez jakichkolwiek przeróbek ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 14 lut 2019, o 07:14 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 600
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Pasują, trzeba tylko przyciąć ranty osłony przeciwpyłowej bo nie wsadzisz tarczy ale to kosmetyka. Samo jarzmo ma ten sam rozstaw

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 14 lut 2019, o 07:55 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1558
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Albo dołożyć nowe osłony, na przód z insygni pasują, wiąże się to jednak z demontażem piasty :-).

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 14 lut 2019, o 08:48 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 600
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Oczywiście można i tak - przycinanie to najszybszy sposób.

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Online
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 14 lut 2019, o 09:11 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1308
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Albo poodginać...tak z tyłu zrobiłem.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 14 lut 2019, o 20:16 

Dołączył(a): 7 lis 2015, o 17:46
Posty: 39
Model SAABa: 9-5 Paskuda
Teraz jeszcze tylko nurtuje mnie pytanie, czy między seryjnym Aero na 308 a tymi będzie odczuwalna różnica. Sam zacisk na 314 bardziej mi się podoba :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 14 lut 2019, o 21:27 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 600
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Sporo. Klocek jest dużo większy i pracuje na większej tarczy - czyli duża powierzchnia styku klocek/tarcza i lepsze odprowadzanie ciepła bo tarcza większa o 6mm. Te zaciski w porównaniu do 308 są wielkie. Taki sam zacisk był stosowany w Hirshowym zestawie/hamulcach w Turbo X 345mm - tylko oczywiście zrobionym tak aby się ta tarcza zmieściła.

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 14 lut 2019, o 23:28 

Dołączył(a): 7 lis 2015, o 17:46
Posty: 39
Model SAABa: 9-5 Paskuda
Właśnie jeśli chodzi o wymiary klocków pod 308 i 314, podawane na aukcjach to są one praktycznie identyczne.
Z tym, że wiadomo, są to wymiary zewnętrzne. Nie wiem, jaka jest różnica w powierzchniach styku z tarczą...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 15 lut 2019, o 22:59 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 600
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Muszę pomierzyć te klocki ale jedno wiem że jak hamowałem tym i tym zestawem zdecydowana przewaga 314. Oczywiście zależy też jakie klocki i tarcze...

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 16 lut 2019, o 11:24 

Dołączył(a): 7 lis 2015, o 17:46
Posty: 39
Model SAABa: 9-5 Paskuda
Jeśli masz jak zmierzyć klocki pod te 314 to będę wdzięczny. Ja mam gdzieś stare pod 308 to sobie porównam i może się zdecyduję bo tarcze przód niebawem będę miał do wymiany to może zmienię całość :-) Przewody do zacisku zostają stare, czy też coś trzeba zmieniać?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 16 lut 2019, o 11:43 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 600
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Przewody zostają. Mam klocki 308 i 314 to przyłożę i zobaczymy różnicę - na oko wydają się większe ale może to mylne wrażenie. Ale tłoczek ma z tego co pamiętam 3mm więcej

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 18 lut 2019, o 17:59 

Dołączył(a): 7 lis 2015, o 17:46
Posty: 39
Model SAABa: 9-5 Paskuda
To dawaj te klocki, porównamy :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 18 lut 2019, o 19:52 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 600
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
A jednak dobrze mi się wydawało - są większe


Załączniki:
20190218_190652[1].jpg
20190218_190652[1].jpg [ 2.18 MiB | Przeglądane 855 razy ]
20190218_190712[1].jpg
20190218_190712[1].jpg [ 2 MiB | Przeglądane 855 razy ]
20190218_190729[1].jpg
20190218_190729[1].jpg [ 2.12 MiB | Przeglądane 855 razy ]

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 19 lut 2019, o 07:05 

Dołączył(a): 7 lis 2015, o 17:46
Posty: 39
Model SAABa: 9-5 Paskuda
A możesz na jednym zdjęciu wrzucić 308 i 314?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 19 lut 2019, o 07:24 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 600
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Przecież są na wszystkich trzech razem :)

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 19 lut 2019, o 22:52 

Dołączył(a): 7 lis 2015, o 17:46
Posty: 39
Model SAABa: 9-5 Paskuda
O f.. k faktycznie, ale tylko na tym jednym którego nie otworzyłem dokładnie widać :-)
Coś tam faktycznie są większe :-)
Tarcze też do nich masz, czy już śmietnik?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zaciski 9-3 II / 9-5 2002+ 314mm
PostNapisane: 20 lut 2019, o 08:04 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2015, o 17:36
Posty: 600
Lokalizacja: Kraków/Stanisławice
Model SAABa: 9-5 Aero 2001
Złom niestety

-------------------------
9-5 Aero 2001: silnik B235R 2007r, lżejsze koło zamachowe, custom 550x230x65 IC, filtr BSR, 3" DP, 2.5" BSR Cat-back, panewy korbowodowe King Racing, King Cobra, TD04 19T#6cm, Bilstein B8
9-3 SC Vector TID 150 - projekt Łupina, no DPF/Flaps/EGR


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


cron

Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL