Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 1
[ View Topic Options ] [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: PRZEBIEG  
Offline
 Tytuł: PRZEBIEG
PostNapisane: 28 gru 2018, o 01:09 

Dołączył(a): 12 maja 2018, o 00:06
Posty: 29
Model SAABa: 9-3
Panowie,saab 9-3 aero 2.8t 2006rok przebieg 280tyś. Jest się czego bać(mowa o przebiegu)? ile one wytrzymują,może jeszcze jakieś opinie o tym silniku?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: PRZEBIEG
PostNapisane: 28 gru 2018, o 09:42 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 996
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Nie ma się czego bać. To silnik holdena. Używany między innymi w vectrach C i insigniach w różnych konfiguracjach mocowych.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: PRZEBIEG
PostNapisane: 28 gru 2018, o 22:31 

Dołączył(a): 12 maja 2018, o 00:06
Posty: 29
Model SAABa: 9-3
marek230482 napisał(a):
Nie ma się czego bać. To silnik holdena. Używany między innymi w vectrach C i insigniach w różnych konfiguracjach mocowych.

A ogólnie orientujesz się jak jest z częściami do tych silników(czy są dostępne,i w jakich cenach) oraz awaryjność i jak się ma sprawa LPG w 2.8?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: PRZEBIEG
PostNapisane: 29 gru 2018, o 06:30 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 996
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Części to sobie sprawdź sam. Wpisz czego szukasz i zobacz ceny. To nie jest trudne. Ale wydaje mi się że z dostępnością nie ma problemów. Ten silnik przecież jest całkiem nowy i jeszcze do zeszłego roku były montowane w insigni (w kolejnej jakiejś tam ewolucji mocowej).
Odnośnie lpg to też z łatwością wyczytasz że nie ma z tym problemu. Sam montowałem z rok temu. Trzeba jednak pamiętać, że ten silnik jest dość wymagający i jeżeli zakład nie ma doświadczenia to albo polegnie albo będziesz miał problemy z check. Mało osób wie (nawet instalatorów), że ten silnik ma sondę szerokopasmową i masę elektroniki. Jeżeli instalacja nie jest zrobiona idealnie to komputer się szybko zorientuje i wywali błędy. Czytałem że instalatorzy w akcie desperacji imają się różnych idiotycznych sposobów. Od emulatorów po wmawiania "że tak ma być". Ale prawda jest taka (na co ja i wielu ma dowody) że można to zrobić dobrze bez półśrodków i bez problemów w późniejszej eksploatacji. W dodatku da się tak, że instalacji nawet nie widać.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SC 250KM + wirusik MY`00
Frota 3.2V6 4x4 205KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL