Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 1
[ View Topic Options ] [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: remont  
Offline
 Tytuł: remont
PostNapisane: 18 sie 2019, o 13:19 

Dołączył(a): 18 sie 2019, o 12:24
Posty: 6
Lokalizacja: Brzeg
Model SAABa: aero 2.3t
Witam wszystkich!
Dopiero zakupiłem Saaba 9-5 2.3t 250km z wyjechanym silnikiem(taki byl cel).Silnik jezdzil do konca.Po rozebraniu oczywiscie tuleje wyslizgane i w gre wchodzilo tulejowanie albo rozwiert i kute.I tu mam pytanie czy mozna gdzies taniej jak wossnery za 2600zl :oops:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: remont
PostNapisane: 18 sie 2019, o 14:35 
Sierżant

Dołączył(a): 7 paź 2015, o 09:02
Posty: 336
Lokalizacja: Wrocław / Z.Góra
Model SAABa: 9-5 SportCombi 2.0t
2600 to i tak dobra cena. Jesli masz na miejscu to bierz. Co do tulejowania to policz czy to się opłaca, czy nie lepiej np kupić drugiego bloku. Ciężko znaleźć też nadwymiarowe pierścienie do rozwiertów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: remont
PostNapisane: 18 sie 2019, o 15:05 

Dołączył(a): 18 sie 2019, o 12:24
Posty: 6
Lokalizacja: Brzeg
Model SAABa: aero 2.3t
No wlasnie przeliczylem to wszystko i najlepiej zakucie.Tulejowanie na std 1200zl +pierscienie 600zl,dokladam kilka stowek i mam w nadwymiarze kuciny.Na drakenie sa dostepne ale nie wiem ile sie czeka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: remont
PostNapisane: 18 sie 2019, o 17:28 
Chorąży

Dołączył(a): 13 kwi 2013, o 20:15
Posty: 463
Model SAABa: 9-5
W Drakenie czekałem chyba niecały miesiąc na Wossnery. W komplecie są już pierścienie. Rozwiert plus planowanie płaszczyzny 500 PLN. u Dziaka.

-------------------------
Saab 9-5 2.3t 260KM/400NM MY98


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: remont
PostNapisane: 18 sie 2019, o 17:55 

Dołączył(a): 18 sie 2019, o 12:24
Posty: 6
Lokalizacja: Brzeg
Model SAABa: aero 2.3t
A czy oryginalne korby wytrzymaja 300-350km?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: remont
PostNapisane: 18 sie 2019, o 17:59 

Dołączył(a): 18 sie 2019, o 12:24
Posty: 6
Lokalizacja: Brzeg
Model SAABa: aero 2.3t
Na czasie mi tak nie zalezy,przynajmniej nazbieram funduszy na turbo,rozrzad i wiele innych nowych gratow :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: remont
PostNapisane: 18 sie 2019, o 18:00 

Dołączył(a): 18 sie 2019, o 12:24
Posty: 6
Lokalizacja: Brzeg
Model SAABa: aero 2.3t
Dzieki za podpowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: remont
PostNapisane: 18 sie 2019, o 19:37 
Chorąży

Dołączył(a): 13 kwi 2013, o 20:15
Posty: 463
Model SAABa: 9-5
Mądrzy mówią, że tłoki siadają od nadmiaru KM, korby gną się od nadmiaru NM. Korby wyglądają dosyć solidnie i powinny sporo wytrzymać. Gorzej z tłokami.

-------------------------
Saab 9-5 2.3t 260KM/400NM MY98


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL