Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 2
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na gazie
PostNapisane: 6 wrz 2019, o 23:43 

Dołączył(a): 14 gru 2017, o 19:23
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 II 2005 2.0t SC
Cześć,

1. Pewnego pięknego razu Saab po prostu mi nie odpalił, kręcił rozrusznik i nic (tu wyeliminowany został czujnik położenia wału, ze względu na lekkie podrygi wskazówki z obrotami)
2. Następnie zweryfikowany został zaworek od paliwa by sprawdzić czy paliwo dochodzi czy pompa trup (zdjęcie poglądowe z internetów)
Załącznik:
2019-09-07_00h09_32.png
2019-09-07_00h09_32.png [ 640.37 KiB | Przeglądane 418 razy ]

3. Okazało się, że dochodzi paliwo a podczas dostarczenia prądu, ciśnienie było bardzo duże (rzygało sporo za przedni zderzak). Zrobiliśmy test, ja próbowałem kręcić auto, a kolega trzymał zaworek by był otwarty, podczas rozruchu jak go zamknął Saab odpalił :D - padło podejrzenie na jakieś niefortunne zapowietrzenie.
4. Po tym jak odpalił, tego samego dnia jak z niego korzystałem tuż po akcji serwisowej odpalał bardzo sprawnie (użyty w przeciągu 3h odcinki 2x10km).
5. Kolejny dzień po 24h - znów ten sam problem. Teraz nawet nie szło tak łatwo odpalić go jak w punkcie 3. Po już poddaniu się, podszedłem ponownie do Saaba za 15min i pokręciłem nieco dłużej (już bez ingerencji w zaworek), załapał i znów pięknie odpalał tego dnia.
6. Po dłuższym postoju ok 4h, rozrusznik musiał zakręcić trochę zanim Saab odpalił.

Obstawiam, że jutro po dłuższym postoju znów będzie to samo co powyżej.
Paliwo w baku mam, była 1/4, dziś dolałem jeszcze ok 11l, i jest prawie pół baku według wskazań.

Pacjent:
Saab 2005 B207L 2.0t
Benzyna i GAZ (stag qbox plus)

Pytania:
1. Co obstawiacie? czy to wszystkie znaki na niebie mówią, że pompa zaczyna padać?
2. Jeśli pompa to jaką polecacie? czy taka będzie ok? https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa- ... 7028639967
3. Jak jest z uruchamianiem Saaba w trybie awaryjnym na gazie? Mam taki przełącznik (załącznik).
Załącznik:
wizualizacja.STAG.jpg
wizualizacja.STAG.jpg [ 64.56 KiB | Przeglądane 418 razy ]

Wciskam przy zapłonie przez kilka sekund, wskaźnik zaczyna 3x piszczeć i podświetla się jakby był załączony. Nie chciał się Saab uruchomić jak był problem z rozruchem na benzynie a myślałem, że w razie czego awaryjnie też auto uruchomię na samym LPG. Są jakieś czujniki w Saabolocie które blokują możliwość takiego rozruchu czy coś źle robię?

Pozdrawiam i liczę na wasze rady!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 7 wrz 2019, o 10:07 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 789
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
Co do pompy, to jedynie pomiar ciśnienie pozwoli stwierdzić czy jest winna, czy nie. Ale za dużego ciśnienia na pewno nie robi, ewentualnie za niskie.
Winna może być też np. źle wyregulowana instalacja lpg, powodująca mocne rozregulowanie korekt.
Do odpalania awaryjnego auto nic niema. Szukaj w instrukcji Staga jaka jest procedura odpalenia na lpg. Ale na 99% powinno to zadziałać tak jak próbowałeś.
Przy czym to tez może nie być takie proste na zimnym silniku, bo gaz ma pewne wymagania. Nie bez powodu podgrzewa się go wcześniej.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 8 wrz 2019, o 12:39 

Dołączył(a): 14 gru 2017, o 19:23
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 II 2005 2.0t SC
Dzięki za odpowiedź.
Myślisz, że tak aż instalacja gazowa może tak rozregulować mapy, że nie odpali? :o

AKTUALIZACJA:
Wczoraj oraz dzisiaj po dłuższym postoju ok. 16h przerwy odpala w normie..
Z jednej strony dobrze, ale z drugiej trochę niepewność dlaczego taka sytuacja się pojawiła i czy nie wróci..


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 8 wrz 2019, o 18:58 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 789
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
Z tą instalacją, to byłby skrajny przypadek, ale możliwy.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 10 wrz 2019, o 20:40 
Starszy Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2017, o 22:06
Posty: 229
Model SAABa: 93 II
Dodam tylko na przyszłość (jakiś czas temu padła mi pompa a też mam takiego Staga) że awaryjne odpalanie na gazie odbywa się w ten sposób - przyciskamy i trzymamy przycisk na sterowniku, włączamy zapłon i trzymając przycisk kręcimy rozrusznikiem. Z tym że w chłodne dni to trzeba mieć dobre aku bo ciężko na zimnym silniku na gazie odpalić.

-------------------------
------------------------------------------------------------------------------

2.0T, 210KM, Vector SportCombi 2006r + poddtlenek lpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 10 wrz 2019, o 21:28 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1338
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Grzałką pod silnik:)

-------------------------
SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm
SAAB 1.8t sedan...podrasowany... :)
9-3 SC Aero XWD V6


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 11 wrz 2019, o 07:34 

Dołączył(a): 14 gru 2017, o 19:23
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 II 2005 2.0t SC
Mała Aktualizacja:

Próbując uruchomić SAABA znów problem się pojawił. Teraz wskazówka od obrotów już nie rusza ani trochę. A na zaworku przy listwie nie ma ciśnienia paliwa przy zapłonie.
Pompa??

ciksters napisał(a):
Dodam tylko na przyszłość (jakiś czas temu padła mi pompa a też mam takiego Staga) że awaryjne odpalanie na gazie odbywa się w ten sposób - przyciskamy i trzymamy przycisk na sterowniku, włączamy zapłon i trzymając przycisk kręcimy rozrusznikiem. Z tym że w chłodne dni to trzeba mieć dobre aku bo ciężko na zimnym silniku na gazie odpalić.


dzięki.
awaryjnie na gazie udało się go uruchomić, laweta do przodu


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 11 wrz 2019, o 21:21 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 789
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
Jak na gazie sie udało, to na 99% pompa.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 12 wrz 2019, o 11:00 

Dołączył(a): 14 gru 2017, o 19:23
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 II 2005 2.0t SC
mcjezioro napisał(a):
Jak na gazie sie udało, to na 99% pompa.


Kupione części, pompa boscha. Szukam teraz tylko tereminu u mechanika. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 13 wrz 2019, o 08:49 

Dołączył(a): 14 gru 2017, o 19:23
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 II 2005 2.0t SC
Problem powrócił, tj jeszcze nie miałem terminu na wymianę pompy, ale ostatnio jak chciałem go uruchomić to opalił bez zająknięcia na benzynie...
A ostatnio co odpalałem na gazie awaryjnie to na benzynie ani nie śnił żeby odpalić.

więc chyba są objawy o pompie paliwa która resztkami sił jeszcze walczy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 13 wrz 2019, o 16:32 

Dołączył(a): 14 gru 2017, o 19:23
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 II 2005 2.0t SC
Panowie
Saab był na szybko u mechanika żeby zweryfikował mi ciśnienie przy listwie paliwowej.

3 bar na zapłonie
2.5 bar na biegu jałowym
3.2 bar na wciśniętym gazie

Ma ktoś WISa i jest w stanie sprawdzić jakie wartości powinny być???


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 13 wrz 2019, o 18:48 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1660
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
reony napisał(a):
Panowie
Saab był na szybko u mechanika żeby zweryfikował mi ciśnienie przy listwie paliwowej.

3 bar na zapłonie
2.5 bar na biegu jałowym
3.2 bar na wciśniętym gazie

Ma ktoś WISa i jest w stanie sprawdzić jakie wartości powinny być???
Za mało paliwa, mi na zdrowej oryginalnej pompie przy jeździe manometr wskazywał ponad 4 bary, a jak wrzuciłem wkład DW200 to było już ponad 5 sam spadek poniżej 3 bar na biegu jałowym mówi że pompa nie ogarnia

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 13 wrz 2019, o 19:57 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 789
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
Kolego, nie mieszaj. Ciśnienie jest dobre. Ma być 3b bez podciśnienia, a jak nie wiesz o co chodzi, to bardzo łatwo możesz znaleźć i doczytać.
Ale tutaj problemem może być pompa, tylko nie z powodu niskiego ciśnienia, ale że się czasem "zawiesza".
reony zwróć uwagę, czy słychać pompę po włączeniu zapłonu jak nie chce odpalać.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 13 wrz 2019, o 20:08 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1660
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
mcjezioro napisał(a):
Kolego, nie mieszaj. Ciśnienie jest dobre. Ma być 3b bez podciśnienia, a jak nie wiesz o co chodzi, to bardzo łatwo możesz znaleźć i doczytać.
Ale tutaj problemem może być pompa, tylko nie z powodu niskiego ciśnienia, ale że się czasem "zawiesza".
reony zwróć uwagę, czy słychać pompę po włączeniu zapłonu jak nie chce odpalać.
Tak, wiem, że tutaj uwzględnia się jeszcze podciśnienie. Jednak te wskazania z pomiarów nie są za dobre. Wkład pompy się zużył, czasem się zatnie, a jak już pracuje nie jest w stanie wygenerować optymalnego stałego ciśnienia, naturalna kolej rzeczy. Wgłębiałem się w temat pomp jak walczyłem u siebie z tym nieszczęsnym szarpaniem, i z tego co pamiętam właśnie podczas pomiarów z manometrem wskazania były o wiele wyższe. Mój stary wkład śmiga do dziś w 9-5 Aero kolegi i ogarnia temat bez problemu więc manometr raczej nie kłamał:-). Zresztą można jeszcze wykonać próbę wydajnościową pompy opisaną w WIS, to też powinno coś wyjaśnić, choć tutaj sprawa jest raczej przesądzona. Tutaj info z WISA jakie powinno być ciśnienie w układzie.

Dorzucam jeszcze wyciąg z WISA dotyczący pracy układu paliwowego

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Załączniki:
C__Program Files (x86)_Wis_work_doc37658.pdf [9.73 KiB]
Pobrane 8 razy


Ostatnio edytowano 13 wrz 2019, o 20:41 przez SWME31, łącznie edytowano 4 razy
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 13 wrz 2019, o 20:12 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 789
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
Są idealne.

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 13 wrz 2019, o 21:30 

Dołączył(a): 14 gru 2017, o 19:23
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 II 2005 2.0t SC
Dzięki koledzy..
A te dane to są dokładnie dla tego silnika?

Znajomy mechanik od Saabów wspomniał, że ten rocznik miał 2 rodzaje pomp i wyniki mogą być różne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 13 wrz 2019, o 23:00 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1660
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
reony napisał(a):
Dzięki koledzy..
A te dane to są dokładnie dla tego silnika?

Znajomy mechanik od Saabów wspomniał, że ten rocznik miał 2 rodzaje pomp i wyniki mogą być różne?
W silnikach B207 układ zasilania w paliwo (pompa i kosz) jest taki sam niezależnie od typu czy to E, L czy R. Te dane pobrałem dla auta z 2006 roku, jak chcesz WISa, to mogę Ci podesłać linki i sam ogarniesz co i jak. Zresztą tu na forum już kilka razy je wrzuciłem. Inne pompy były w autach z początku produkcji chyba do 2004 roku jeśli dobrze pamiętam.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 14 wrz 2019, o 22:07 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 31 sty 2016, o 15:35
Posty: 789
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 SS 2,0t
SWME31 napisał(a):
mcjezioro napisał(a):
Kolego, nie mieszaj. Ciśnienie jest dobre. Ma być 3b bez podciśnienia, a jak nie wiesz o co chodzi, to bardzo łatwo możesz znaleźć i doczytać.
Ale tutaj problemem może być pompa, tylko nie z powodu niskiego ciśnienia, ale że się czasem "zawiesza".
reony zwróć uwagę, czy słychać pompę po włączeniu zapłonu jak nie chce odpalać.
Tak, wiem, że tutaj uwzględnia się jeszcze podciśnienie. Jednak te wskazania z pomiarów nie są za dobre. Wkład pompy się zużył, czasem się zatnie, a jak już pracuje nie jest w stanie wygenerować optymalnego stałego ciśnienia, naturalna kolej rzeczy. Wgłębiałem się w temat pomp jak walczyłem u siebie z tym nieszczęsnym szarpaniem, i z tego co pamiętam właśnie podczas pomiarów z manometrem wskazania były o wiele wyższe. Mój stary wkład śmiga do dziś w 9-5 Aero kolegi i ogarnia temat bez problemu więc manometr raczej nie kłamał:-). Zresztą można jeszcze wykonać próbę wydajnościową pompy opisaną w WIS, to też powinno coś wyjaśnić, choć tutaj sprawa jest raczej przesądzona. Tutaj info z WISA jakie powinno być ciśnienie w układzie.

Dorzucam jeszcze wyciąg z WISA dotyczący pracy układu paliwowego

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Aleś się uparł i robisz zamęt. Czytałeś w ogóle co piszusze w tej tabelce? Pisze że ma być 3b. A reszta, to różne dopuszczalne skrajne wartości.
Kolega ma 3b, a podczas jazdy zapewne nie mierzył, bo wspomniał tylko o "wciśniętym gazie", więc pewnie na postoju. Skąd więc wiesz że jest za mało?

-------------------------
B207L na lekkim koksie + LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 15 wrz 2019, o 05:37 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 1660
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
mcjezioro napisał(a):
SWME31 napisał(a):
mcjezioro napisał(a):
Kolego, nie mieszaj. Ciśnienie jest dobre. Ma być 3b bez podciśnienia, a jak nie wiesz o co chodzi, to bardzo łatwo możesz znaleźć i doczytać.
Ale tutaj problemem może być pompa, tylko nie z powodu niskiego ciśnienia, ale że się czasem "zawiesza".
reony zwróć uwagę, czy słychać pompę po włączeniu zapłonu jak nie chce odpalać.
Tak, wiem, że tutaj uwzględnia się jeszcze podciśnienie. Jednak te wskazania z pomiarów nie są za dobre. Wkład pompy się zużył, czasem się zatnie, a jak już pracuje nie jest w stanie wygenerować optymalnego stałego ciśnienia, naturalna kolej rzeczy. Wgłębiałem się w temat pomp jak walczyłem u siebie z tym nieszczęsnym szarpaniem, i z tego co pamiętam właśnie podczas pomiarów z manometrem wskazania były o wiele wyższe. Mój stary wkład śmiga do dziś w 9-5 Aero kolegi i ogarnia temat bez problemu więc manometr raczej nie kłamał:-). Zresztą można jeszcze wykonać próbę wydajnościową pompy opisaną w WIS, to też powinno coś wyjaśnić, choć tutaj sprawa jest raczej przesądzona. Tutaj info z WISA jakie powinno być ciśnienie w układzie.

Dorzucam jeszcze wyciąg z WISA dotyczący pracy układu paliwowego

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Aleś się uparł i robisz zamęt. Czytałeś w ogóle co piszusze w tej tabelce? Pisze że ma być 3b. A reszta, to różne dopuszczalne skrajne wartości.
Kolega ma 3b, a podczas jazdy zapewne nie mierzył, bo wspomniał tylko o "wciśniętym gazie", więc pewnie na postoju. Skąd więc wiesz że jest za mało?
Po wartościach ciśnienia, które podał kolega założyłem, że pomiar był właśnie podczas postoju, a nie podczas jazdy. Wyniki pomiarów, o których pisałem w pierwszym wpisie, zanim mnie zrugałeś:-), to był właśnie pomiar dynamiczny z manometrem przymocowanym do szyby :-) i przy różnych obciążeniach. U mnie z pomiarów statycznych w wynikało tylko tyle, że ciśnienie w układzie nie spadało poniżej 3bar. Na postoju u kolegi w pewnym momencie pojawiło się 2.5, co mogło by świadczyć o niepełnej wydajności pompki, skoro potrafi się losowo zaciąć i nie pompować, to równie dobrze podczas pracy jej wirnik może się przycinać. Wydaje mi się ten stan rzeczy mogła by potwierdzić próba wydajnościowa, jednak, jak już wspominałem, w tym przypadku sprawa jest jasna i wkład nadaje się raczej tylko do wymiany . Z mojej strony chciałbym tylko przeprosić za mało szczegółowości we wpisach, to mogło zrobić mały zamęt, ostatnio ostro zarobiony jestem i na forum wpadam szybko i na chwilę, także bez spiny. Jak kolega już ogarnie tą wymianę, to tak dla spokojności warto by zmierzyć też ciśnienie na nowym wkładzie pompy, oczywiście podczas jazdy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Pompa paliwa - SAAB nie odpala, awaryjne odpalanie na ga
PostNapisane: 15 wrz 2019, o 07:07 

Dołączył(a): 14 gru 2017, o 19:23
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków
Model SAABa: 9-3 II 2005 2.0t SC
Dzięki koledzy za porady. Czekam cały czas na termin wymiany.

Tak te pomiary które podałem były robione na postoju u mechanika.
2.5 bara było na biegu jałowym (auto odpalone)
3 bary na włączonym zapłonie (na stacyjce ON, auto nie odpalone)
3.2 bara na biegu jałowym przy wciśniętym pedale gazu. (auto odpalone)

Pomiary były wykonane, gdy auto "złapało" okres na w miarę normalne odpalanie (kilka razy rozrusznikiem popracować musiał).


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL