Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 4 z 5
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: Zakucie B235r  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 26 paź 2015, o 22:03 
Starszy Szeregowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2013, o 21:23
Posty: 136
Lokalizacja: kolno
Model SAABa: astra b204
w b2x4 odma szła w dolot 2x5 w miskę


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 5 lis 2015, o 17:59 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Mam możliwośc kupienia tanio b235 i tak się zastanawiam nad kutymi tłokami do niego ,ale czy seryjne korby dadzą rade ,Można je zostawić ? Jak wspominałem wcześniej 300KM raczej nie będę przekraczał .


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 5 lis 2015, o 18:17 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 19:14
Posty: 2987
Lokalizacja: Czersk, Pomorskie
Model SAABa: 9-3 SS MY06 2,8 V6
to nawet kuciny nie ma sensu dawać

-------------------------
Obrazek



Krótki incydent z 900Ng V6 i Saab 9-3 Viggen Cabrio
Saab 9-5 SE MY98 - był
Saab 9-5 Vector MY04 - był
Saab 9-3 SS Vector MY05 ASB- był
Saab 9-3 SC 2.8 V6 AERO MY06 ASB - jest
313KM 466Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 5 lis 2015, o 18:26 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
To jak jest w końcu z tymi tłokami ,piszą że w serii potrafią się poddać ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 5 lis 2015, o 18:38 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 19:14
Posty: 2987
Lokalizacja: Czersk, Pomorskie
Model SAABa: 9-3 SS MY06 2,8 V6
jedne potrafią inne nie ot loteria ,ale do mocy 260-280 starczą

-------------------------
Obrazek



Krótki incydent z 900Ng V6 i Saab 9-3 Viggen Cabrio
Saab 9-5 SE MY98 - był
Saab 9-5 Vector MY04 - był
Saab 9-3 SS Vector MY05 ASB- był
Saab 9-3 SC 2.8 V6 AERO MY06 ASB - jest
313KM 466Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 5 lis 2015, o 21:28 
Starszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2014, o 15:52
Posty: 565
Model SAABa: 9-5 Aero MY04 kombi
bardziej bałbym się obróconej panewki niż "płynnych" tłoków :P

-------------------------
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 5 lis 2015, o 21:34 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2012, o 19:14
Posty: 2987
Lokalizacja: Czersk, Pomorskie
Model SAABa: 9-3 SS MY06 2,8 V6
tłoki lubią płynąć w paskudach Aero 260KM przy tempie autostradowym :)

-------------------------
Obrazek



Krótki incydent z 900Ng V6 i Saab 9-3 Viggen Cabrio
Saab 9-5 SE MY98 - był
Saab 9-5 Vector MY04 - był
Saab 9-3 SS Vector MY05 ASB- był
Saab 9-3 SC 2.8 V6 AERO MY06 ASB - jest
313KM 466Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 5 lis 2015, o 21:41 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 487
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
simon napisał(a):
bardziej bałbym się obróconej panewki niż "płynnych" tłoków :P


Moim zdaniem "plynnocy tlok" zle wystrojony soft ;)

A takie moje pytanie: Widzial juz ktos wygjeta korba lub pekniety tlok z 2x5, przy mocy do 350km po strojeniu "state of the art"??? .

niki

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 5 lis 2015, o 21:52 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4423
Lokalizacja: Białystok
widziałem kilka nawet z seryjnych softów


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 5 lis 2015, o 22:00 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Czyli lepiej jak kuć to i z korbą....


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 5 lis 2015, o 22:11 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4423
Lokalizacja: Białystok
Korba zniesie 600Nm spokojnie, problemem sa tłoki które jak pękną dewastują wszystko


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 5 lis 2015, o 23:55 
Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2012, o 20:50
Posty: 487
Lokalizacja: Landshut / Gdynia
Model SAABa: 9-5 9-3
Levis napisał(a):
widziałem kilka nawet z seryjnych softów


Wieze - ale przyczyna nie byla moc a inna usterka osprzetu (pompa paliwa, itd) moze sie zle wyrazilem.

niki

-------------------------
Divide et impera

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 6 gru 2015, o 18:00 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Czy rurka w misce ta którą idzie olej z filtra do smarowania silnika różni się b2x4/b2x5 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 6 gru 2015, o 18:25 
Kapral
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2015, o 23:54
Posty: 154
Lokalizacja: Katowice
Model SAABa: 9-5 2.0 LPT
nie wydaje mi się

-------------------------
Gdy nie jeżdżę Saabem, to robię fotki: http://fb.me/thedreamseller


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 25 sty 2016, o 19:14 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Mam takie pytanie mam nadzieje .że nie głupie,czy kute tłoki są również wytrzymalsze na stopienie ? tak jak sie to czesto dzieje w b235r?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 25 sty 2016, o 20:25 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2013, o 12:37
Posty: 1048
Lokalizacja: pomorskie
Model SAABa: 9-5 Arc 2.3 t
Moje już prawie 50k km przelały w tym dużo autostrady i narazie dają radę :D

-------------------------
...no cóż że ze Szwecji...
9-5 Arc, 2.3t 2004r zakute b235 Wossner
GT 23, FMIC 600*300*76, 3'' wydech, katy off, lekki zamach, 630cm Deka
... w ciągłej modernizacji

Saab=choroba


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 25 sty 2016, o 21:28 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2013, o 12:37
Posty: 1048
Lokalizacja: pomorskie
Model SAABa: 9-5 Arc 2.3 t
Pablo napisał(a):
Moje już prawie 50k km przelatały w tym dużo autostrady i narazie dają radę :D

-------------------------
...no cóż że ze Szwecji...
9-5 Arc, 2.3t 2004r zakute b235 Wossner
GT 23, FMIC 600*300*76, 3'' wydech, katy off, lekki zamach, 630cm Deka
... w ciągłej modernizacji

Saab=choroba


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 27 mar 2016, o 12:03 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
Kolejne pytanie dotyczące pompy oleju którą lepiej założyć tą z b234 (300tyś km przebiegu) czy z b2x5, rozbierałem obie i sa ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 mar 2016, o 09:29 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2013, o 09:57
Posty: 1731
Lokalizacja: Pomorskie
Model SAABa: 9-5 2002r 2,3T ARC
b234 o ile jest starego typu

-------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Zakucie B235r
PostNapisane: 28 mar 2016, o 14:53 
Szeregowy

Dołączył(a): 5 lip 2015, o 15:10
Posty: 71
Model SAABa: b235r w Sierze
a jak odróżnić ? Ta ma ostrzejsze zęby niż b 2x5


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL