Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 6 z 7
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 6 maja 2021, o 21:46 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1708
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Czy ja wiem czy to szczęście? :D poniekąd masz rację. Jest tylko jeden szkopuł. To jest daily car a nie zabawka do dopieszczania i robienia doktoratów. Nie mam zamiaru 50% życia poświęcać na doprowadzanie samochodu do perfekcji (już jedno mi tak kilka lat z życia wyrwało). Auto ma jeździć, przy czym to mało precyzyjne sformułowanie. Jest to wyrażone w bardzo szerokiej skali.
A na podstawie zebranych ostatnio informacji trudno powiedzieć w którym miejscu tej skali jestem. Nie wiem... mam przesyt informacji i trudno mi je pokategoryzować. Wariant "perfekt, tip top" ze szczytu wspomnianej skali odpada bo nie mam na to kasy (czyli kupno nowego słupka za kilkanaście tysięcy). Drugiej skrajności raczej się boję (czyli po prostu złożenie jak jest na nowych panewkach wału). W sobotę odbieram graty ze szlifierni, zmierzę czopy i zobaczę ile odstają od wartości pierwszego szlifu.
W najbliższym czasie też pojadę obejrzeć potencjalny dobry silnik. Od forumowicza, z możliwością inwentaryzacji panewek. Gdyby było git to pewnie na niego się zdecyduję.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SS Laser Red 250KM + wirusik MY`01


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 8 maja 2021, o 09:56 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1708
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Dzisiaj odebrałem elementy silnika ze szlifierni. Jakie moje było zdziwienie jak elementy nie były ruszone   :shock: na wale nadal przyklejona drobinka środkowej panewki, tłoki z bloku nie wysunięte (pamiętam jak jeden zablokowałem na wysuniętym o jeden pierścień), z głowicy olej się wylał bo stał w dołkach tak jak ją przywiozłem.
Jak gościowi zwróciłem uwagę, że chyba nie płacę za cały pomiar bo widzę, że tłoków nie wyciągali to trochę zwiesił nos i powiedział że nic nie płacę. Chociaż tyle dobrego :)
Szczerze, to taki pomiar sam sobie mogłem zrobić bo mam średnicówkę i mikrometr. Elementy na żadnej maszynie nie wylądowały, żadne pomiary geometrii, bicia, owalu czy czegokolwiek nie były zrobione. A prosiłem wyraźnie o kompleksowe pomiary za które chciałem zapłacić (pytałem o cenę i na nią się umówiliśmy).
Cóż. Może mieli zły dzień.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SS Laser Red 250KM + wirusik MY`01


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 8 maja 2021, o 12:25 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 19:55
Posty: 1926
Lokalizacja: warszawski zachodni
Model SAABa: 9-3 II
Uwielbiam te dziadowskie warsztaty, w których właściciele nie mają jaj żeby powiedziec, ze nie chcą/nie mogą/nie potrafią czegoś zrobić i jak klient sie nie zna to skasują...a jak się zna to "zwieszą nos". Chujki.

-------------------------
Są:
SAAB 1.8t sedan...przyczajony tygrys, ukryty smok ;)
9-3 SC Aero XWD V6

Był...SAAB 1.9 II TTiD kombi 220KM 440Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 8 maja 2021, o 13:15 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1708
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
To żeby było zabawniej to była polecona szlifiernia przez forumowiczów. Warsztat zna bardzo dobrze te silniki i nie raz je robił.
Nie wiem co mam o tym myśleć :) nie myślę już :D

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SS Laser Red 250KM + wirusik MY`01


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 8 maja 2021, o 14:36 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 2192
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
marek230482 napisał(a):
To żeby było zabawniej to była polecona szlifiernia przez forumowiczów. Warsztat zna bardzo dobrze te silniki i nie raz je robił.
Nie wiem co mam o tym myśleć :) nie myślę już :D
Pomiar po "majstrowemu" nic dodać, nic ująć. Dlatego min zdecydowałem się na samodzielne naprawy mojego auta, I to nie jest żadne żyłowanie, bo na częściach czy robociźnie nigdy nie oszczędzałem. Sam zajmuję się realizacją projektów budowlanych z dziedziny elektryki i energetyki. Zawsze robię wszystkio tak, by nie wracać do swojej roboty, jak widzę takie podejście do powieżonych zadań, to po prostu h.... mnie strzela.

Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 11 maja 2021, o 11:17 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1708
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Dobra Panowie - trzymajcie się teraz   :shock:
byłem w innej szlifierni. Powiedziałem że mam silnik któremu chcę dać trzecie życie :) Stary koleś się skrzywił ale wyszedł i obejrzał wał. Przyjrzał się czopom, pomierzył mikrometrem i powiedział że wał jak dzwon   :shock: ładnie mi wytłumaczył, ze samymi śladami pracy panewek na czopach głównych nie ma się co przejmować bo to normalne. Zwrócił uwagę na kilka szram ale powiedział że polerka załatwi sprawę i nie ma sensu się tego bardziej czepiać. Wrzucać nowe panewki na I szlif bo czopy mają idealny wymiar.
Z blokiem podobnie. Oczywiście stwierdził jakieś tam drobne zużycie ale powiedział, że to nie nowe i nie ma sensu się tego czepiać.
Zostawiłem tylko głowicę do sprawdzenia powierzchni przylgowej.

Mało to. Mam już nagrany silnik ponoć w bdb stanie z możliwością inwentaryzacji panewek.......

Czyli mam równorzędne trzy wariany. Silnik złom, silnik dobry, silnik nowy używany :D którą bramkę wybrać? :lol:
skłaniam się ku złożeniu swojego silnika (koszt z nowym używanym silnikiem będą porównywalne). Przynajmniej będę wiedział co mam, wszystko będzie nowe. Ale.... z drugiej strony zupełnie nie wiem który zakład kłamie :) przecież obaj mogą mieć rację :D mogę też zawieźć do trzeciej szlifierni...... ale kurde z drugiej strony może zlać to i wziąć ten gotowy silnik?
Nie spodziewałem się że rozgrywka tak się skomplikuje :D
Załączam trzy zdjęcia czopów do dyskusji. Czop korbowodowy o jednolitej powierzchni, oraz dwa zdjęcia czopów głównych (jeden z tą szramą do spolerowania).


Załączniki:
IMG_20210511_111418353.jpg
IMG_20210511_111418353.jpg [ 687.47 KiB | Przeglądane 259 razy ]
IMG_20210511_111424254_HDR.jpg
IMG_20210511_111424254_HDR.jpg [ 701.36 KiB | Przeglądane 259 razy ]
IMG_20210511_111429220_HDR.jpg
IMG_20210511_111429220_HDR.jpg [ 604.05 KiB | Przeglądane 259 razy ]

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SS Laser Red 250KM + wirusik MY`01
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 12 maja 2021, o 19:39 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 19 lis 2017, o 10:39
Posty: 500
Lokalizacja: Słupsk
Model SAABa: 9-5 Aero 2.3 2002
składaj swój i przy okazji wywal balanse

-------------------------
"Nic nie zastąpi doładowania, chyba, że większe doładowanie" - gicy vel dexter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 12 maja 2021, o 20:54 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1708
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Tak też właśnie zrobię. Szukam części i już mam problem.... nie mogę kupić oryginalnego rozrządu bez balansu. Więc chyba będzie trzeba na "szweckim zamienniku najwyższej jakości" :D

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SS Laser Red 250KM + wirusik MY`01


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 13 maja 2021, o 08:42 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 19 lis 2017, o 10:39
Posty: 500
Lokalizacja: Słupsk
Model SAABa: 9-5 Aero 2.3 2002
kup sam łańcuch, dostaniesz chyba od ruvilla albo swaga
https://www.autodoc.pl/swag/2143678
https://www.autodoc.pl/swag/2143678
do tego na sabix dwie oryginalne łyżwy. Suma wychodzi śmieszna.
Zresztą wszyscy robią te łańcuchy
https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/ ... -2-3-turbo
Ja przelatałem 80kk na ruwillu i zero wyciągnięcia, założyłem z powrotem.

-------------------------
"Nic nie zastąpi doładowania, chyba, że większe doładowanie" - gicy vel dexter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 13 maja 2021, o 09:07 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1708
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
A koła łańcuchowe wału i wałków? To też powinienem chyba zmienić?
A jakie panewki polecasz na pierwszy szlif?

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SS Laser Red 250KM + wirusik MY`01


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 13 maja 2021, o 09:18 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 19 lis 2017, o 10:39
Posty: 500
Lokalizacja: Słupsk
Model SAABa: 9-5 Aero 2.3 2002
zostaw te koła w spokoju, ja kupiłem panewki NPR dostaniesz w sabix albo draken

-------------------------
"Nic nie zastąpi doładowania, chyba, że większe doładowanie" - gicy vel dexter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 13 maja 2021, o 13:02 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1708
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Dobra, tak to kompletuję. Nurtuje mnie jeszcze to zaślepienie balansu. Kurde niby wszyscy piszą że to jest oczywiste ale jakoś przekopując czeluści for (a nawet google) nie znalazłem dokładnych informacji o tym zaślepianiu. Ja wiem, ze dziura gdzie jest balans ale...... on ma dwie panewki. Obie mają kanał olejowy. Czyli..... musiałbym tam wstawić wałki/tuleje które ciasno tam wcisnę. Tak, żeby broń boże nie wypadły i jeszcze na dodatek szczelnie zatkały. Czyli muszę dorobić sobie takie cztery wałeczki/tuleje. Ale o jakim pasowaniu? Jakoś to uszczelniać?

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SS Laser Red 250KM + wirusik MY`01


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 13 maja 2021, o 21:25 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 19 lis 2017, o 10:39
Posty: 500
Lokalizacja: Słupsk
Model SAABa: 9-5 Aero 2.3 2002
tak jak piszesz, 4ry wałeczki ewentuel tulejki, najlepiej aluminium. Zamów rozmiar panewki balansu i wbij na klej do gwintów i nie zapomnij zaślepić otworu po napinaczu balansu. Przyda Ci się gwintownik Fi6 i odrobina kleju na śrubkę.

-------------------------
"Nic nie zastąpi doładowania, chyba, że większe doładowanie" - gicy vel dexter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 29 maja 2021, o 11:25 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1708
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Dobra, byłem mój przypadek skonsultować w jeszcze jednej szlifierni. Poza tym z paroma forumowiczami i decyzję podjąłem. Składam swój silnik bez szlifów. Dałem tylko głowicę do planowania. Kupiłem nowe panewki i tonę innych części jakie będę mi potrzebne żeby to złożyć do kupy. Powoli to zbierałem, powoli skręcałem i dzisiaj słupek mam gotowy. Balans usunięty. Dwie rzeczy mnie zaskoczyły. Malinowy loctite 518   :lol: i stan napinacza na nowym łańcuchu - 2 ząbki :shock: Dzisiaj też pomidor idzie "na kobyłki". Przed tym zabiegiem sprawdziłem dwie rzeczy. Ciśnienie oleju i sprężanie żeby mieć pogląd czy do czegoś jeszcze mi się ten silnik przyda. Wcześniej tego nie robiłem i ku mojemu zaskoczeniu pomiary są zaskakująco dobre. Ciśnienie oleju na jałowym przy temperaturze silnika 98 stopni to 1,3-1,4bar (przed pomiarem był mocno ujeżdżany). Kompresja na ciepłym wszędzie równiutka niemal 12bar.
Czyli wychodzi na to, że jak panewki nie będą zniszczone to jeszcze będę szukał 9-5 z uwalonym motorem  :silly: albo sprzedam ten silnik.


Załączniki:
IMG_20210529_121631373_HDR.jpg
IMG_20210529_121631373_HDR.jpg [ 629.62 KiB | Przeglądane 137 razy ]

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SS Laser Red 250KM + wirusik MY`01
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 29 maja 2021, o 20:18 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1708
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Udało się dopiero teraz wytargać silnik. Był opór..... półosie w piastach były zapieczone, do tego śruba sworznia wahacza..... o ile półoś wreszcie puściła (chemia + duży młot), to zwrotnicy od sworznia nie odkręciłem. Nakrętka odkręcona, ale śruba tak siedzi że nie ma mocnych. Musiałem odkręcić sworzeń od wahacza..... i tak parę godzin straciłem :( jutro uzbrajanie bo część rzeczy będzie z gruza a część zostanie z pomidora. Może uda mi się jutro silnik włożyć. Niestety dwa silniki wyciągałem ale jeszcze ani jednego nie wkładałem w 9-5 :lol:


Załączniki:
IMG_20210529_210733223.jpg
IMG_20210529_210733223.jpg [ 481.87 KiB | Przeglądane 127 razy ]

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SS Laser Red 250KM + wirusik MY`01
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 30 maja 2021, o 21:14 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1708
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Nowy silnik siedzi w pomidorze :D rano go jeszcze uzbrajałem a "po objedzie" wrzutka. Trochę się namęczyłem głównie dlatego bo nie chciałem rozpinać klimy. Jutro do pracy, więc za dużo nie zdziałam ale powoli wieczorami będę to podłączał.

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SS Laser Red 250KM + wirusik MY`01


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 1 cze 2021, o 20:21 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1708
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Podczas gdy czekam na kolejne części i płyny...... :x postanowiłem zrobić inwentaryzację B205 z pomidora. I zdjęcie przedstawia najgorszą panewkę (STD). Czyli silnik jak dzwon. Przelot ~250kkm
Trzeba przyznać, że tata szwed dobry prezent synowi zrobił. Taki niepozorny saabik ale z mocnym chipem, w doskonałym stanie. To raczej nie są fabryczne panewki bo widzę, że ktoś do michy zaglądał (czyściutka w środku i na nowym sylikonie). Dziwne tylko, że przy okazji panewek nie zmieniono rozrządu.
Teraz by wypadało zmienić panewki, rozrząd i znaleźć godną budę :mrgreen:


Załączniki:
IMG_20210601_204204467.jpg
IMG_20210601_204204467.jpg [ 526.34 KiB | Przeglądane 86 razy ]

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SS Laser Red 250KM + wirusik MY`01
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 15 cze 2021, o 10:19 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1708
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Niby czasu minęło dużo ale skończyć pomidora jeszcze nie zdążyłem. Kilkudniowe wyjazdy rodzinne, zloty i przez trzy tygodnie poświęciłem raptem kilkanaście godzin. A to kropla w możu. Wczoraj udało mi się wszystko pod maską spiąć na tip top i odpalić silnik. Trochę szklanki popukały i po chwili ucichły..... ale nie wszystkie. Po kolejnym odpaleniu wieczorem już było lepiej ale nie idealnie. Zobaczymy jak dzisiaj. Ciśnienia idealne, silnik chodzi ładnie - jakby miał balanse :) ale stres przed odpaleniem był :D
Postanowiłem też "spróbować" tego eibacha. Rozbebeszyłem zawias ale wyszło trochę problemów. Końcówki i sworznie pretendują do wymiany, a tylne amorki od korozji są już nierozbieralne.... tak więc czekam na nowe części a pomidor dalej stoi na kołkach. Przy tej okazji zmieniam tylne hamulce na aero (bo miałem dotychczas tylko przednie) i zmieniam wszystkie płyny (hamulcowy, skrzyni, wspomagania).

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SS Laser Red 250KM + wirusik MY`01


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 15 cze 2021, o 13:29 
Starszy Chorąży

Dołączył(a): 19 lis 2017, o 10:39
Posty: 500
Lokalizacja: Słupsk
Model SAABa: 9-5 Aero 2.3 2002
szklanki nowe?, bo jak nie.....
ja dałem nowe to nawet po zimnej nocy cichutko.

-------------------------
"Nic nie zastąpi doładowania, chyba, że większe doładowanie" - gicy vel dexter


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-5 Laser Red "pomidor" - następca gruza
PostNapisane: 20 cze 2021, o 12:13 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 11:04
Posty: 1708
Lokalizacja: Strzelin
Model SAABa: 9-3
Szklanek nie wymieniałem. Nie widziałem potrzeby. Ale pewnie to kwestia długiej przerwy. Teraz już jest ok. "Odblokowały się" :D
Dzisiaj auto wreszcie wróciło na drogi. A więc podsumowując przy przebiegu 252000km pomidor dostał nowy silnik 2,3 (a stary 2,0 w bdb stanie czeka "na coś" :) )
Układ wspomagania, hamulcowy i skrzynia biegów została przepłukana i zalana nowymi świeżymi płynami. Na tył wpadły zaciski i tarcze aero (z przodu zmieniłem wcześniej). Do tego zaryzykowałem tego eibacha. I faktycznie nie specjalnie czuć różnicę. Wzrokowo też jest ok. Czyli nie jest ani za nisko ani za twardo.
Reszta ekstrasów musi poczekać cierpliwie na montaż.


Załączniki:
IMG_20210620_124438120_HDR.jpg
IMG_20210620_124438120_HDR.jpg [ 621.8 KiB | Przeglądane 17 razy ]

-------------------------
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Saab 9-3 2.8V6 SC aero 250KM MY`07
Saab 9-5 2.3T SS Laser Red 250KM + wirusik MY`01
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL