Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 1 z 4
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Wiadomość: 9-3 II SC blue bols  
Offline
 Tytuł: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 29 kwi 2020, o 11:32 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 260
Witam, forum sledze juz od kilku lat zbierajac informacje i czytajac o generacjach.
Saab byl dla mnie czyms poza zasiegiem posiadania, chodzilo mi o koszty, serwis itp.
Patrzylem, wzdychalem, podziwialem i pisalem z ludzmi ktorych na tym forum juz nie ma.
Chcialem 900, 93 og, z silnikami najlepiej b204 ew b205

No i w tym roku odwazylem sie, i kupilem kierujac sie rozsadkiem, o ile mozna to okreslic rozsadkiem bo z premedytacja kupilem 9-3 II sc.

Sprzedawal 1 wlasciciel w PL ktory mial auto ok 9lat. W szwecji jezdzila autem siostra sprzedajacego.
Czyli cala historia auta od poczatku udokumentowana.
Łacznie z faktura zakupu auta, serwisami itp.

Auto raczej wersja bieda, ale wymagajacy nie bylem.
Klima jest, grzane stołki, elektryka sprawna, radio z mini ekranikiem ktore bardzo mi sie podoba [emoji4]

Po zakupie zrobilem bezproblemowo ok 500km. No i zaczolem wprowadzac w rzycie swoje widzimi sie, w tajemnicy przed żoną [emoji13]
Bo to w koncu rodzinne kombi na wyjazdy.

Na wstepie zakupiłem fmic, wymiary pasujace znalazlem na stronie.

Kolejna opcja bylo znalezienie jednomasy.
Nie było łatwo ale sie udało. W celu dogrania tego do planu koncowego bylo obicie kevlarem i zalozenie z dociskiem od 2.8- jak sie okazalo nie pasowal.
Dzieki informacji jakie tu dostalem zakupilem docisk od 3.0 tdi ktory pasował idealnie
Aaa seryjnie nie miałem 2masu [emoji1]

Wiec poczatkowe graty juz mialem.
Odstawilem wiec auto do kolegi mechanika ktory zgodzil sie pomoc mi w tym wszystkim. Cale operacje wykonywal sam u siebie po pracy.

Podczas rozbiorki zostala zdjeta misa olejowa. Calosc wyczyszczona razem ze smokiem.
Sprawdzono tez panewki, tak by miec pewnosc ze jest ok.
Plukanka silnika i zalany nowy olej.

W trakcie prac wyszlo ze chlodnica wody puszcza u dołu wiec tez zostala wymieniona na nowa.

Auto bylo juz dosc mocno rozebrane wiec mysle.. Ide dalej. Turbina zostala wyslana do WRCS i zrobiona hybryda 16T
Seryjnie było 11t

Jako ze rozkrecilem sie z tym wszystkim, a pandemia covid unieruchomila cala operacje w czasie, pomyslalem nad wydechem.
Kierujac sie forum subaru [emoji3] zrobilem przelot 3" razem z DP.
Jednak bylo zbyt glosno (delikatnie mowiac) dołozylem koncowy tłumik przelotowy.

Prace nad wydechem beda trwały, zeby calosc wyciszyc


Jak sie okazalo mialem seryjnie niebieskie wtryski, a myslalem że beda szare.
Wiec czeka mnie jeszcze wymiana na wieksze bosch 525
I finalnie strojenie.

W wolnej chwili zainspirowany innym autem z forum, tez prysnołem sobie felgi [emoji4]
Wyszlo jak wyszło.ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 29 kwi 2020, o 14:59 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1615
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Jaki to dokładnie tłumik (daj link), jak możesz pstryknij zdjęcie "jak byś do rury wydechowej zaglądał". Coś mi się zdaje że kupiłeś tłumik końcowy co wejście ma 3" a wyjście pewnie ze 4"...to też drze ryja bardziej jak 3"-3"

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 29 kwi 2020, o 15:37 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 260
Dokladnie ten zakupilem.
I jak co 2takie złaczone wstawie na srodek.Obrazek

Myslalem tez zeby dyfuzor jakis zalozyc w srodek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 29 kwi 2020, o 20:38 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1615
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Kiedyś tak w ramach eksperymentu chciałem zespawać dwa ze sobą, nawiercić zespawane wejścia na wzór rezonatora, powstałą przerwę między samymi puszkami po zewnątrz zaspawać tasiemką blachy 2mm. Ale tu by pasowało dać innego kształtu tłumiki.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 29 kwi 2020, o 20:48 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 260
Moge dac ten okragly i owalny-ale nie wiem czy jest tam na taki miejsce.

Bo tak jak piszesz, dal bym dwa okragle 300 i 450 polaczone ze soba co dalo by laczna dlugosc puszki 750 a to wiecej niz miala seria srodkowy tlumik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 30 kwi 2020, o 06:50 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 2249
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Tłumiki turboworksa to niestety lipa, przynajmniej środkowe. Sam mam tłumik tego producenta na środku i już myślę na co go wymienić. Nie chodzi mi tutaj o dźwięk, ale o jakość wykonania. U mnie po roku od montażu w tłumiku zaczęło coś dzwonić. Z początku myślałem że to kat, jednak po rozpięciu wydechu okazało się, że to sam tłumik sobie dzwoni od czasu do czasu. Głośność w miarę ok, ale jakość wykonania niestety D....Nie urywa.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 30 kwi 2020, o 08:05 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1615
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
SWME31 napisał(a):
Tłumiki turboworksa to niestety lipa, przynajmniej środkowe. Sam mam tłumik tego producenta na środku i już myślę na co go wymienić. Nie chodzi mi tutaj o dźwięk, ale o jakość wykonania. U mnie po roku od montażu w tłumiku zaczęło coś dzwonić. Z początku myślałem że to kat, jednak po rozpięciu wydechu okazało się, że to sam tłumik sobie dzwoni od czasu do czasu. Głośność w miarę ok, ale jakość wykonania niestety D....Nie urywa.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Tobie delikatnie to sugerowałem i nie słuchałeś, zen81 zapytał o podstawy a potem poszedł na żywioł...trzeba ratować co jest. Najgorsze że to 3" a auto na co dzień.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 30 kwi 2020, o 08:21 
Kapitan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2016, o 14:38
Posty: 2249
Lokalizacja: Września i okolice
Model SAABa: 93 SS 1.8t H.P.
Wtedy ta decyzja podyktowana była awarią wydechu i potrzebowałem coś na już, bo auto było mi potrzebne na codzień. Myślałem, że to cudo dłużej posłuży, oraz liczyłem się z tym, że prędzej czy później będę musiał je wymienić. Na chwilę obecną jest opcja spokojnego wyboru tłumika środkowego i umówienia się na przespawanie. Koniec od V6 sprawuje się bardzo dobrze, całość idzie zdjąć z auta praktycznie w pojedynkę , trzeba tylko wymienić tą tanią puszkę w środku na coś rzeczowego. Właśnie patrzę czy te tłumiki, które predzej polecałeś zdały by egzamin.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 30 kwi 2020, o 14:51 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 260
Wizyta u spawacza zaliczona, zrobi co zechce. Tylko mam wymontowac wydech i przywiesc z tlumikami jakie chce.

Wiec moze cos polecicie na srodkowy?
Ew zrobie jak myslalem by dac 2x turboworks


A pomijajac wydech.
To dzis mala trasa i czuje ze sprzeglo sie zapina i trzyma idealnie.
Tak jak by seryjne bylo zmeczone, ale nie bylo [emoji1]
Ten zestaw tarcz kevlar i docisk z dizla jest zaje#"sty [emoji106]


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 30 kwi 2020, o 22:34 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1615
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Tłumik w zależności od kształtu, długości i pojemności tłumi lepiej lub gorzej dane częstotliwości...dlatego najlepiej żeby były 3 różne, tak wiem że większość zakłada 2. 3 dla zmniejszenia rezonansu, choć ponoć owalne są mniej rezonansogenne. Ja bym zrobił tak: kupiłbym następnego turboworksa, tego z tyłu bym wyciął, zespawał z tym kupionym i wstawił na przód jak wejdzie. Na ostatni brać coś lepszego, większego może owalnego. Większy przy 3" też będzie brzmieć wysoko. Żeby doprężyć/wyciszyć można założyć tulejkę na sam koniec wydechu...albo zastosować partyzanckie metody tworząc frankensztaina i założyć tłumik 2,5". Pojeździ ten weekend czy tydzień i pomyśl.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 1 maja 2020, o 20:39 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 260
Tamie cos mysle zalozyc

https://allegro.pl/oferta/tlumik-sporto ... e=facebook

Z tego co czytalem, komorowe dobrze tlumia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 2 maja 2020, o 09:34 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1615
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Wydech w wolnossaku musi mieć jakiś tam założony opór, jak pozmieniasz tłumiki a opór zostawisz podobny(są różne metody na to) to masz fajne/założone brzmienie i auto dobrze chodzi. W turbo (dizele też) w zasadzie im luźniejszy wydech to lepiej dla osiągów...ale zaczynając od ori wydechu - rozluźnisz o 1 a osiągi wzrosną o 1,4 - rozluźniasz o następne 1 a osiągi rosną o 1,1 - następne rozluźnienie o 1 a osiągi rosną o 1 - znów rozluźniasz o 1 a osiągi rosną o 0,7 czy 0,5. W ten moment trzeba z wydechem trafić, żeby dostać 70% korzyści luźnego wydechu a zapłacić 30% kosztów - hałas i rezonans. Za duża średnica rur powoduje (oprócz maksymalnego rozluźnienia) to że spaliny rozprężają się nie w wygłuszonym tłumiku a w rurze...to daje te metaliczne dźwięki - długi odcinek prostej rury też. Dźwięk/hałas wydechu to psyki syki i klepanie zaworów przy otwieraniu/zamykaniu, żynżenie łańcucha, tyrkotanie zębatek ble ble ble czyli tony wysokie. Pojedyncze wybuchy mieszanki w cylindrach to tony niskie. Ogólne prawa (są wyjątki) są takie że tłumiki przelotowe dobrze tłumią dźwięki wysokie a niskie (które ja akurat lubię) zostawiają prawie nie tknięte. Tłumiki komorowe w komorach odbijają 13-17razy fale/wybuch mieszanki wydłużając/spłaszczając ją...ja nie lubię zabijania niskich tonów, ale komorowe zabijają też rezonans i stawiają większy opór. Jedynie co zauważyłem po budowie w środku i prawie roku słuchania to komorowe Magnaflow z jednym wejściem i dwoma wyjściami rozbijają pojedynczy wybuch na dwa...może to być ciekawe w R4. Czemu ja jestem tak głupi/szalony/inny/rozrzutny i daje 3 tłumiki przelotowe w lini - jeden po drugim. Tłumik przelotowy to zmiana kształtu/pojemności/średnicy czyli taka ala czy 1/3 komory...zestawiając 3 w lini masz taki tłumik ala komorowy, który przy małym obciążeniu/jednostajnej jeździe pracuje prawie jak komorowy i jest cisza, ale jak dasz gazu to przelotowa konstrukcja zwyczajnie tego nie wyłapie, jak masz duże tłumiki co wyłapią wszystkie wysokie tony to zostaje sam soczysty bass bez grama hałasu...jak cycki 25latki, aż chciał byś pocacać i polizać.
Wydaje mi się że tego z Twojego linku przy 3" nie napompujesz tak żeby poprawnie działał (tłumiki muszą mieć jakieś minimalne ciśnienie aby działać), no może powyrzej 3000rmp, na ostatni będzie działał trochę jak tuba, a na pierwszy szkoda żeby stawiał opór i hałasował jak duża średnica rury...bo wygłuszenia nie ma. Zobacz jak działa Flowmaster https://www.holley.com/brands/flowmaste ... _mufflers/ w dużym hamerykańskim silniku V8. Albo sprawdź go, bo ja jestem hobbystą i zawodowo się tym nie zajmuję :D

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Ostatnio edytowano 2 maja 2020, o 10:58 przez DSZ-, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 2 maja 2020, o 09:51 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 260
Ja czytajac duzo przez ostatnie dni, stwierdzilem ze spierdoliłem z tymi 3"
Moglem dac DP 3" potem zejscie na 2.75" i srodkowe przelotowy tlumik długi na 60cm i po nim 2.5" do koncowego.
Ale juz po ptakach, kasa wydana na to co mam i jak piszesz, musze to uratowac i zrobic tak zeby dalo sie jezdzic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 2 maja 2020, o 11:18 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1615
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Ja jestem zdania że w turbo 200-340KM to 2,5" po całości...łącznie z DP. DP 3" przy cichym wydechu 2,5" też słychać, no może bardziej czuć jak słychać - bo w nim spaliny się rozprężają a nie w Tłumiku. DP 3" ma sens jak masz jakieś duże turbo co się słabo rozpędza i trzeba z tym walczyć, bo wtedy DP3" na laga pomaga. Wszelkie wżżżyyy bżdżyyy dżżyyy wyciszy katalizator sportowy metalowy, bo to słychać turbinę, kat to nawet taka ala komora która mocy nie zabiera a może w jakichś okolicznościach nawet deczko doda. Załatw dobre duże słuchawki (nie głośniki z kompa czy tel) i posłuchaj jak mój brzmiał w środku na 2,5" po całości z 3 tłumikami i sport katem viewtopic.php?f=22&t=14459&start=40 Zrób kółko z tektury o średnicy 1,5-3cm większe jak średnica puszki turboworksa, w środku dziurę 76mm, rozetnij do połowy i załóż na rurę wydechu...zobaczysz jak długi tłumik możesz na środku auta zamontować.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 2 maja 2020, o 11:31 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 260
Bylem wlasnie na dzialce, bo pod domem nie moge-żona przegania ze buczy na calej ulicy [emoji1]
Zmierzylem seryjny tlumik srodkowy, puszka ma 70cm z rurkami prawie 1metr.

Wiec zrobilem experyment-w rure koncowego tlumika wlozylem seryjny srodkowy i uszczelnilem szmatą [emoji1]

Efekt- od razu cicho, powyzej 4000obr zaczyna byc glosniej. Czyli zmniejszenie srednicy wylotowej do seryjnej 56mm i dlugosci tlumika 70cm zdalo egzamin.

Teraz urodzila mi sie mysl zeby srodkowy zrobic wlasnie na taka dlugosc ale srednicy 2.75" a na koncowy przy wylocie zrobic regukcje rurki z 3" na 2.5" ten odcinemk mial by z 20cm.

https://youtu.be/3trG5ZxHGqI

DSZ widze ze masz pojecie o czym piszesz, teraz zaluje ze wiecej sie nie dopytalem na samym poczatku


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 4 maja 2020, o 10:18 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1615
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Nie wiem czy jest sens tak kaleczyć ten wydech, jak już jest 3" to niech w razie czego spełnia wymagania wydechu 3". Tłumik końcowy to jedyne miejsce (i najmądrzejsze) gdzie wejdzie jakaś duża pucha tłumika...by coś tłumiła. Ten turboworks co już masz dać na przód razem z jakimś innym, a na tył coś dużego. SWME31 rozleciał się turboworks ale owalny, przy turbo (a on ma "zdrowe" turbo) pierwszy tłumik ma ciężko...owalny mógł mikro drżeć i się rozlecieć, w okrągłym nie ma co się uginać i drżeć. Kiedyś nawet Magnaflow dawał dożywotnią gwarancje na okrągłe a bodaj 5 lat na owalne. Wyczytałeś pewnie (i zauważyłeś) że receptą na rezonans w Saabie jest długi środkowy który w ori taki jest, i jest przelotowy...ale ori końcowy jest raczej komorowy...w Saabie 95 tak było i rezonansu nie było. Tak więc nie bój się 3szt zwłaszcza przy 3", fakt dodatkowa kasa i robota. Wątpię też że znajdziesz tłumik tak długi żeby wypełnić całą dostępną przestrzeń z przodu...ZAPLANUJ I ZOSTAW MIEJSCE NA KATA, choć teraz możesz go nie chcieć. Ja w busie i terenówce mam na końcowe tłumiki komorowe z dwoma wyjściami i doprężam je tulejkami wkręcanymi w rury/końcówki wydechu, z punktu widzenia czy raczej słyszenia jest to deczko złe bo zawirowania robi (choć tulejki w miarę długie i fazowane), ale tu trochę o wygląd chodziło - dwie chude kiszki słabo wyglądają. Zrób 3 tłumiki 3" i zdejmowane/wymieniane końcówki wydechu...te 20cm. Naj-lepiej/prościej/fajniej/drożej było by zrobić na V-band. 2 szt V-bandu to masz 4 tulejki, jedna w tłumik, druga w rure 3", trzecia ze zwężeniem i rurą np. 70mm, a czwarta ze zwężką i rurą 2,5". Opcja 2,5" będzie mieć niższy dźwięk, może Ci się mniej podobać, ale niskie dźwięki jak "fotelem nie szarpią" to mniej irytują w trasie jak wysoki jazgot.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 4 maja 2020, o 10:30 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 260
Wszystko juz ustalilem ze spawaczem.
Wstawiam 2tlumiki w srodek, przeloty owalne. Dlugosc laczna 90cm.
Znalazlem typa co robi tlumiki na zamowienie, mial bym 1 srodkowy dlugi ale koszty [emoji853]

Co do koncowego, to zostawie to co jest, jak bedzie zle, bede szukal duzej puszki na koniec- znalazlem floowmaster 40 chcialem go dac na koniec jak co.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 4 maja 2020, o 11:06 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1615
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
No w sumie zrób eksperyment...zobaczymy co z tego wyjdzie. W razie czego najmniejszy jako pierwszy.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 9 maja 2020, o 11:51 
Plutonowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 19:05
Posty: 260
Zdjecie calego wydechu jak go zdemontowalem.

We wtorek jade odebrac po wstawieniu tlumikow w srodek
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 9-3 II SC blue bols
PostNapisane: 9 maja 2020, o 12:17 
Porucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2014, o 10:47
Posty: 1615
Lokalizacja: Konin
Model SAABa: 9 5 2,3t
Ten tłumik rurowy też wytnij, on wyostrza dźwięk a tu 3" dość wyostrzają, powoduje hałas (bo nie jest wygłuszony) i jest bardziej rezonansogenny jak taki z wygłuszeniem. ZAPLANUJ MIEJSCE NA SPORT KATA. W razie czego jak by brakło kilka cm to chyba można się deko "wciąć" w tylną część wydechu.

-------------------------
Saab 95 2,3T manual - rozbity, szukam dawcy budy i power comeback
Jaguar xjr 4,0 Supercharged manual
Peugeot J5 kamper - w skrócie parch
Mitsubishi Pajero III Long 3,5 V6 manual SS - taki wycieczkobus terenowy
Projekt biłła - w trakcie realizacji
a plany rosną...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL